Meer weten?
Vul het contactformulier in en we nemen contact met je op!
Om papierloos te kunnen werken is het in Plan-IT Werkplaats mogelijk om de overeenkomst van het vervangend vervoer digitaal te ondertekenen en te versturen via de e-mail.
Ga in Plan-IT Werkplaats naar Systeem → Systeem instellingen → Vervangend Vervoer → Vinkjes
Vink de optie Signotec handtekening pad aan.
(Als deze optie niet zichtbaar is dan maakt Plan-IT Werkplaats geen gebruik van de SQL database.)
Vul bij Disclaimer de tekst in die de klant te zien krijgt op de handtekening pad voordat er een handtekening zet wordt.
Wanneer dit veld wordt leeggelaten is de tekst "U gaat akkoord met de voorwaarden op onze overeenkomst." zichtbaar.
Om de overeenkomst te kunnen mailen moet deze opgeslagen kunnen worden als PDF-bestand.
Selecteer bij Export overeenkomst in PDF of de overeenkomst alleen geëxporteerd moet worden (Alleen Export)
of dat deze ook afgedrukt moet worden (Export en Afdrukken).
Geef vervolgens bij Export Pad een map op waar de PDF-bestanden opgeslagen moeten worden.
Vink de optie PDF overeenkomst mailen naar klant aan en vul bij Uitgifte/ Teruggave html de locatie van het e-mail sjabloon in.
De volgende tags zijn beschikbaar in de e-mail naar de klanten:
Klik nogmaals met de rechtermuisknop op de reservering en kies Reservering.
Controleer de gegevens en kies Handtekening
In het nieuwe venster kan de klant een handtekening zetten.
Bij Devices staan alle apparaten die Plan-IT Werkplaats kan gebruiken om een handtekening te laten zetten.
Neem contact op met uw systeembeheerder als het goede apparaat niet voorkomt in de lijst.
Selecteer Start handtekening
De Signotec laat de voorwaarden zien die ingesteld staan De klant accepteert de voorwaarden
De klant zet zijn handtekening en accepteert deze. De mail wordt verzonden
Selecteer Sluit handtekening
Sluit het scherm af met Sluiten