Meer weten?
Vul het contactformulier in en we nemen contact met je op!
Bij het instellen van voorkeurstijden is het nu mogelijk om bij een voorkeurstijd de optie Brengtijd aan te vinken. Wanneer een tijd die als brengtijd is ingesteld, al bezet is in de planning, maar er is later op dezelfde dag nog wel ruimte, dan kan de klant de brengtijd toch selecteren. De afspraak zal dan op het eerstvolgende beschikbare moment op die dag worden ingepland.
De brengtijden zijn nu actief. Wanneer een klant nu op een bepaalde dag een brengtijd selecteert, maar op die geselecteerde tijd is geen beschikbaarheid, wordt de afspraak op het eerstvolgende beschikbare moment op die dag ingepland.
Als je alleen brengtijden invoert bij de voorkeurstijden, dan toont Plan-IT Online de brengtijden met de overige beschikbare tijden.
Als je brengtijd invoert met voorkeurstijden die geen brengtijden zijn, dan worden deze beide getoond.
In de afspraakbevestiging die de klant per e-mail ontvangt, staat de door de klant geselecteerde brengtijd vermeld:
Beste klant, Via het online planbord op de website van [bedrijfsnaam] heeft u zojuist een aanvraag gedaan voor het maken van een werkplaatsafspraak. U ontvangt zo spoedig mogelijk een bevestiging waarin wij aangeven of de afspraak is ingepland. U heeft de volgende gegevens ingevoerd: |
|
Afspraakverzoek | |
Vestiging: | [bedrijfsnaam] |
Afspraakverzoek: |
06-11-2019 10:00 |
Werkzaamheden | |
APK keuring |
In de afspraakbevestiging die per e-mail naar de dealer wordt gestuurd, staat de brengtijd die de klant heeft geselecteerd, met daaronder de tijd waarop het afspraakverzoek (de reservering) is ingepland:
De aanvrager heeft de volgende gegevens ingevoerd: |
|
Afspraakverzoek | |
Vestiging: | [bedrijfsnaam] |
Afspraakverzoek: | 06-11-2019 10:00 |
Geplande tijd: |
14:00 |
Werkzaamheden | |
APK keuring |