CaRe-Mail afspraakbevestiging laat niet de juiste naam van de receptionist(e) zien


Zet eerst de mogelijkheid aan om met receptionisten te werken in Plan-IT.


Hou er rekening mee dat deze instellingen per vestiging gelden.
Wanneer een receptionist(e) op meerdere vestigingen actief is zal deze in alle vestigingen moeten worden ingesteld.


  1. Klik bovenaan in de menubalk op de optie Systeem.
  2. Selecteer de optie Systeem instellingen.
  3. Ga in de bovenste rij tabbladen naar Instellingen.
  4. Ga vervolgens in de tweede rij tabbladen naar Vinkjes.
  5. Vink de optie Receptie aan.




Vervolgens is het belangrijk om er voor te zorgen dat de receptiecode uit het DMS-systeem (Dealer Management Systeem) ook in Plan-IT in te geven. Deze code moet worden gekoppeld aan de volledige naam van de receptionist(e).




Daarna vult u in een werkorder de juiste receptionist(e) in. Met de meeste koppelingen wordt deze automatisch doorgegeven.




Als u al deze instellingen heeft gecontroleerd zou de juiste naam op de afspraakbevestiging van CaRe-Mail moeten komen.




Ga terug