CaRe-Mail afspraakbevestiging laat niet de juiste naam van de receptionist(e) zien
Zet eerst de mogelijkheid aan om met receptionisten te werken in Plan-IT.
Hou er rekening mee dat deze instellingen per vestiging gelden.
Wanneer een receptionist(e) op meerdere vestigingen actief is zal deze in alle vestigingen moeten worden ingesteld.
- Klik bovenaan in de menubalk op de optie Systeem.
- Selecteer de optie Systeem instellingen.
- Ga in de bovenste rij tabbladen naar Instellingen.
- Ga vervolgens in de tweede rij tabbladen naar Vinkjes.
- Vink de optie Receptie aan.
Vervolgens is het belangrijk om er voor te zorgen dat de receptiecode uit het DMS-systeem (Dealer Management Systeem) ook in Plan-IT in te geven. Deze code moet worden gekoppeld aan de volledige naam van de receptionist(e).
Daarna vult u in een werkorder de juiste receptionist(e) in. Met de meeste koppelingen wordt deze automatisch doorgegeven.
Als u al deze instellingen heeft gecontroleerd zou de juiste naam op de afspraakbevestiging van CaRe-Mail moeten komen.