FAQ


Werkorder vanuit het DMS niet meer zichtbaar in de import lijst





19-08-2008

Als het voorkomt dat u geen werkorders meer ziet in uw importlijst dan kan dat de volgende oorzaken hebben:
1). In de systeeminstellingen staat de plaats waar de import bestanden staan niet goed.
Dit kunt controleren door in te loggen als systeembeheerder in Plan-IT in de juiste vestiging. Vervolgens gaat u via het menu systeem naar de optie beheer. (zie afbeelding 1)
Vervolgens kiest u bij Plan-IT de optie systeeminstellingen. (zie afbeelding 2) Controleer of alle gegevens goed zijn gevuld. Kies bij, 'DMS koppeling', uw DMS. Vul in het veld pad de locatie waar de importbestandjes staan. (afbeelding 3)
Als dit allemaal gedaan is moet u even Plan-IT opnieuw opstarten en kijken of de koppeling nu wel werkt.

2). Een andere oorzaak kan zijn dat uw computer de verbinding met de schrijf waar de importbestandjes staan is verloren.

Vaak wordt dit weergegeven door een rood kruis door de verbinding. Ook kan het voorkomen dat er achter de schrijf de opmerking 'Netwerkverbinding verbroken' staat.

Als dit het geval is kunt u proberen uw computer opnieuw op te starten. Vaak worden bij het inloggen op uw systeem de netwerkverbindingen opnieuw aangemaakt. Als dit ook niet werkt moet u even contact opnemen met uw eigen systeembeheer.


< Terug naar het FAQ overzicht


© 2013 JDS bedrijfsautomatisering bv. Alle rechten voorbehouden.

Deutsch