FAQ


Helpfile laat geen teksten zien


03-11-2008

Het kan voorkomen dat uw netwerk het niet toestaat om HTML help bestanden te lezen.

U krijgt dan, als u de help opstart, een melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.

Om dit op te lossen moet een register instelling worden omgezet. Hiervoor hebben wij een FIX bestandje in de Data directory van Plan-IT gezet.

Het bestandje kunt u vinden in de JDSPlan-ITData directory op de server waar Plan-IT is geïnstalleerd.

Het bestandje wat u moet opstarten heet: KB896358_FIX.reg (afbeelding 1)

Dit bestandje moet u opstarten en als u een vraag krijg Ja antwoorden. Als u vervolgens Plan-IT opstart zou u help weer moeten werken.

Verstandig is om dit eerst even met uw systeembeheerder op te nemen, want het kan voorkomen dat om beveiligingsredenen uw systeembeheerder niet wil dat u HTML Helpfiles kunt lezen.

Als dit het geval is kunt u nog vragen of de systeembeheerder de help file lokaal op uw bureaublad zet. Windows laat het dan wel toe de HTML Help op te starten.

De helpfile staat in de JDSPlan-ITHelp directory.


< Terug naar het FAQ overzicht


© 2013 JDS bedrijfsautomatisering bv. Alle rechten voorbehouden.

Deutsch