FAQ


CaRe-Mail afspraakbevestiging laat niet de juiste naam van de receptionist(e) zien




16-09-2009

Als eerste is het belangrijk de mogelijkheid, om met receptionisten te werken in Plan-IT, aan te zetten.

Dit doet u door in Plan-IT bij de systeeminstellingen het vinkje Receptie aan te zetten. (afbeelding 1)

Vervolgens is het belangrijk om er voor te zorgen dat de receptiecode uit het DMS (Dealer Management Systeem) ook in Plan-IT in te geven. Deze code moet worden gekoppeld aan de volledige naam van de receptionist(e). (afbeelding 2).

Vervolgens moet u bij het invullen van een werkorder zorgen dat de juiste receptionist(e) wordt gekozen. Met de meeste koppelingen wordt deze automatisch doorgegeven. (afbeelding 3)

Als u al deze instellingen heeft gecontroleerd zou de juiste naam op de afspraakbevestiging van CaRe-Mail moeten komen.

Hou er rekening mee dat deze instellingen per vestiging gedaan moeten worden. Als een receptionist(e) op meerdere vestigingen actief is zal deze in alle vestigingen moeten worden toegevoegd.


< Terug naar het FAQ overzicht


© 2013 JDS bedrijfsautomatisering bv. Alle rechten voorbehouden.

Deutsch