FAQ


Bezetting komt niet overeen met bezetting Plan-IT Werkplaats



29-08-2013

Als u de online module gekoppeld heeft aan Plan-IT Werkplaats is het van belang dat deze synchroon blijven lopen.

Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor deze niet meer synchroon lopen.

  • Bij aanpassing van de kalender in Plan-IT Werkplaats is het belangrijk dat u deze wijzigingen doorgeeft aan de online module. Bij het sluiten van de kalender vraagt Plan-IT of deze overgestuurd moeten worden. Het is belangrijk dat u dit doet.
  • Ook kan het zijn dat u het bezettingspercentage bij de medewerker aanpast. Ook deze informatie moet doorgestuurd worden. Bij het sluiten van het medewerker scherm vraag Plan-IT of deze overgestuurd moet worden. Het is belangrijk dat u dit doet.
  • Als laatste zou het kunnen voorkomen dat uw internetverbinden tijdelijk niet beschikbaar is. Als deze weer terug is, is het belangrijk even de bezetting opnieuw over te sturen zodat de synchronisatie tussen Plan-IT Werkplaats en de online module weer helemaal goed loopt.

Mocht het dus voorkomen dat u online bezetting niet overeenkomt met de bezetting van Plan-IT Werkplaats dan moet u de volgende stappen uitvoeren.

  • Ga in Plan-IT Werkplaats naar Systeem - Systeeminstellingen (zorg dat u genoeg rechten hiervoor heeft)
  • Ga naar het tabblad koppelingen en daarbinnen naar het tabblad Online module. 
  • Druk vervolgens op de knop initialiseer bezetting online.  (zie afbeelding 2)


< Terug naar het FAQ overzicht


© 2013 JDS bedrijfsautomatisering bv. Alle rechten voorbehouden.

Deutsch